Hot Or Not?

2009 Dodge Charger SXT 3.5

Posted in Mašīnas by Ryan on Janvāris 31, 2009

2009 Dodge Charger SXT 3.5

2009 Dodge Charger SXT 3.5

2009 Dodge Charger SXT 3.5

2009 Dodge Charger SXT 3.5

HOT 1:2 NOT

  • Kad pabiju Amerikā tad šāda veida Dodge atskatījos ļoti daudz un teikšu jums, ka man ļoti patīk.Pašas labākās gan bija tās kurs bija policistiem. Arī jaunie ir smuki kaut ja atmiņa neviļ ar diezko daudz viņi neatšķirās. Patīk priekšejās “uzacis” un vēl, kas man patīk tas ir pēdējais sāna logs. Viņa forma man liekās ļoti pievilcīga. Iekšpuse kā jau daudziem Amerikāņiem nav no superīgākajām, bet tāpat HOT.

-Ryn26

  • Dodge dizains man patīk. Pareizāk sakot: patika , līdz šim brīdim. Manā vērtējumā apgraizīts AUDI un pēc tam izplēsts uz visām pusēm. Varbūt būtu OK, bet priekšējais bamperis… nu galīgi izbojā. Bet ja man būtu tāda mašīna un cisterna degvielas. Es uz šo mašīnu neskatītos no ārpuses, bet gan brauktu. Salons izskatās labs. Nav nekas uzkrītošs. Viss kā vajag. Ir vēl viens mīnuss, ko pamanīju pēdējā brīdī. Automāts. Garlaicīgi ar viņu un pa saviem mežiem, ar viņu neizbrauktu, kaut gan klīrenss un izmēri to atbalsta. Laikam tomēr katram sava vieta. Šai mašīnai vieta ASV. NOT.

-Burtinjsh

  • Benzīna kapsēta, liels, lempīgs, normāli var pabraukt tikai pa taisnu ceļu, ražots no papīra un vecām kokakolas pudelēm, fo sho NOT. -woozers


Komentēt

