Hot Or Not?

Back from downtime…

Posted in Par mums by Ryan on Jūnijs 4, 2009

logo1

Labdien visiem. Daudzi (vismaz tie daži..) būs pamanījuši, ka mēs neko neesam darījuši kopš: “Februāris 21, 2009 at 18:11” ar Parisas pēdējo ierakstu.. Tad, kur mēs esam pazuduši?

Pazušanas iemesls bija tāds, ka bija ideja no vairākiem autoriem salikt kopā tīri jauku blogu, bet kā bieži vien notiek, kādam nav laika, kāds nepabeidz ierakstu un daudzi raksti paliek tikai iesākti, kā šajā gadījumā aptuveni trīs raksti… Protams nav nemaz vēlme ar tādiem sadarboties un līdz ar to aizmirsu pats savu ideju.. Iesāku es to kopā ar Wooz, bet gribēju klāt daudzus citus cilvēkus, lai būtu interesantāk lasīt.. Ir brīži, kad jāatkāpjas atpakaļ un šoreiz es to daru. Tagad visi jaunie raksti būs manis paša veidoti un runāšu es par visu… Aptuvenais ieskats, kas un kā tad notiksies vai vismaz plāns ko derētu izdarīt.

Tātad es izteikšu savu viedokli par:

  • visu, kas notiek kādā mājaslapā.. Vai tas ir slikti, labi..Vienalga, viss tiks pieminēts.
  • rakstus centīšos veidot saturīgākus ar vairāk lasāmā..
  • citreiz parādīsies arī mūzika,dizaini..
  • tātad tiks skatīts viss..Pat ja tiks atrasta kāda bilde google un īsti pat nezināšu, kas tas ir es par to izteikšos ja man tas patiks vai nepatiks..
  • Citreiz tiks ievietoti raksti, kas ir interesanti lasīšanai.

Ceru, ka izdosies. Ar labākajiem vēlējumiem uz rītdienas matemātikas eksāmeniem visiem, ieskaitot mani pašu.

Viena atbilde

Subscribe to comments with RSS.

  1. woozers said, on Jūnijs 4, 2009 at 23:16

    goodlak


Komentēt

