Hot Or Not?

Lambo kvadra Hot?

Posted in Mašīnas by Ryan on Jūnijs 6, 2009

Lambo kvadra

Lambo kvadra

HOT 1:2 NOT

  • Pašam mājās ir divas kvadra un šāda tipa redzu pirmo reizi, vairāk jau atgādina kartingu, tik lielāku un augstāku. Ļoti laba lieta tiem, kam ir daudz naudas, noderēs labi, lai pazīmētos, tā lēnām pabrauktu pa ielu.. Šādai kvadrai noteikti nepiestāvēs vienkāršs formas tērps, būs jāģērbjās kurpēs un par vienkāršu ķiveri aizmirstiet ja gribiet ieturēt lielisku stilu. HOT!

-Ryn26

  • Lamborghini pēc manām domām venmēr pārspēs Ferarri ne tikai ar savu zemo cenu, salīdzinoši zemo. Par šo eksemplāru. WTF?!? Kas tas? Labi, ja es būtu miljardieris, es savam dēlam nopirktu. Lai brauc uz skolu. Vai arī labs veids, kā trakajiem Japāņiem pazīmēties. Ja gribās mašīnu, bet pārapdzīvotības dēļ, nav kur likt. Lai nopērk šo. Lambo zīmols + maz vietas aizņem. Ideāli. Tikkai ne man. NOT. Mans favorīts Murcielago.

-Burtinjsh

  • Tas, ko es redzu tajā bildē, nav HOT. -woozers
Tagged with: , ,

Komentēt

