Hot Or Not?

Beyonce – Sweet Dreams ( Hot Skanks )

Posted in video by Ryan on Septembris 14, 2009

Pirmais video kurā esam apvienojuši mūziku kopā ar seksīgām bildēm. Kāpēc es saku “Mēs”? Jo man radās doma izveidot šāda veida video, kurā uzskatāmi parādās visas bildes un cilvēks var skatīties skaistas bildes un klausīties labu mūziku. Un tā kā es esmu draugos ar Skankazoid puišiem tad piedāvāju viņiem šo pasākumu, tāpēc es veidoju arī priekš viņiem. Reāli sakot šis ir mans otrais video kuru es veidoju, tāpēc uz Holivudas specefektiem necerēt. Izbaudiet. Gaidu ieteikumus no Jums.😉

Tātad: Beyonce – Sweet Dreams ( Hot Skanks )


Komentēt

